vrijdag 6 januari 2012

Geweldige blog; Style My Life!


Om eerlijk te zijn kom ik niet vaak een blog tegen waarvan ik zoiets heb van; waaaaaaaaauw, die moet ik delen met anderen! Eigenlijk nog helemaal niet, tot net! Ik was een beetje aan het rond surfen op het internet en kwam via via uit op de site van Wilma, de vrouw achter Style My Life. Style My Life is een site met leuke DIY voor fashion en leuke fashionlooks! Wauw! Ik kwam twee leuke DIY's tegen die ik met jullie wou delen, de eer gaat dus naar Wilma!



De eerste is een kralenketting met een zelfgekozen woord eraan, bijvoorbeeld love, klik hier om naar deze DIY te gaan op Style My Life!



De tweede is een DIY om zelf een geweldig leuke armband te maken, klik hier om naar deze DIY te gaan op Style My Life.

Wanneer ik tijd heb en de middelen ga ik deze DIY's zeker maken, I love them!

1 opmerking:

  1. Dit lijkt me ook een leuke blog! En bedankt voor je lieve reactie op mijn site!

    BeantwoordenVerwijderen