zondag 1 januari 2012

Goede voornemens!

Om te beginnen willen ik jullie allemaal een gelukkig 2012 wensen! Dat het maar een jaar vol met liefde, geluk en gezondheid mag worden en al jullie dromen uit mogen komen! Behalve de dromen natuurlijk ook jullie goede voornemens, dat zou 2012 helemaal compleet gaan maken, right? (:

Ieder jaar heb ik wel een voornemen; afvallen, sparen of zoiets! Maar dit jaar heb ik voor mezelf een rijtje goede voornemens gemaakt die ik toch echt vol wil gaan houden of wil gaan volbrengen!


Sparen
Bah, wat cliché is het eigenlijk; als goed voornemen voor het nieuwe jaar sparen erbij doen! Maar toch moet ik het meer gaan doen! Het afgelopen jaar ben ik er al ietsje beter in geworden, toch ben ik er nog lang niet! (:

MBO afronden
Yey, in juni is het hopelijk eindelijk zover; dan kan ik mijn MBO diploma in ontvangst gaan nemen! Wauw, wat kijk ik daar naar uit, ben wel een beetje uitgeleerd bij deze opleiding! Ik volg de opleiding Medewerker Maatschappelijke Zorg en wil graag verder op het HBO, maar daar kom ik zo op terug!

Gezonder leven
Ja, eigenlijk spreekt het al voor zich; ik moet wel een beetje gezonder gaan leven.. Vaak heb ik haast en stress (slecht!) en sla ik ontbijt of lunch over (nóg slechter!), oeps! Ook heb ik mezelf voorgenomen meer fruit en groente te eten en gezonde tussendoortjes te nemen.

Sporten
Dit hoort wel een beetje bij het puntje hierboven; ik wil eigenlijk wel een beetje afvallen. Vooral de laatste tijd merk ik dat ik toch wel een beetje aangekomen ben, dat gaat er dus gewoon weer af!

HBO opleiding beginnen
Zoals ik al eerder benoemde wil ik na het MBO verder gaan op HBO. Wat ik ga studeren? Moeilijk moeilijk, ik denk management o.i.d. Tips?!

Meer plezier hebben
Moet ik hier nog uitleg over geven? (: Je kan nóóit genoeg plezier hebben!

Ordenen
Oei, wat kan ik een troep hebben! Dit jaar ga ik het allemaal anders doen, hoe? Ik ben al begonnen met mappen netjes te ordenen, dus rekeningen bij rekeningen en salarisstroken bij salarisstroken, je begrijpt het vast wel. (:

Stedentrips maken
Parijs, Londen, Praag, Stockholm; een kleine greep uit de plekken in Europa waar ik nog heen wil. Of het me allemaal lukt in 2012? Geen idee! (:

Serieus gaan bloggen
Ja, het is al een hele tijd stil rond Trés Fantastique. SLECHT! Ik ben heel druk bezig met een .nl domein, dus een nieuwe site laten bouwen, alles regelen, blablabla. Daarnaast ook met mijn werk, opleiding enzovoort, daardoor wordt het bloggen wel eens vergeten door tijdsgebrek, jammer... Maar het gaat veranderen! Ik ga er meer tijd en energie in steken, vooral als mijn .nl site er is! Yey!

Wat zijn jullie goede voornemens? Ik ben heel benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen