dinsdag 3 januari 2012

So Thijs


YEY! Zoals jullie al eerder hadden kunnen lezen ben ik helemaal weg van Thijs Willekes! Wat die man ook doet, hij kan het! Dubbel yey voor hem! Hihi!  Sinds kort heb ik zijn boek ‘So Thijs’ en ik kan er maar een ding over zeggen; wat een geweldig boek! Het boek zelf is al geruime tijd in de winkels te vinden, maaaarrr niet de versie die ik heb!

Als je als niet-schrijver iemand die bijna niet leest en vooral bijna geen boeken koopt toch zover kan krijgen om zo snel als het kon jouw boek te bestellen op het internet, dan vind ik dat wel een complimentje waard, het zegt naar mijn mening genoeg over jouw én je talenten! :)


Maar genoeg over meneer Willekes himself, het ging over zijn boek! :) Het is eigenlijk niet echt een leesboek zoals je het gewend bent, maar het is een soort ringband die je neer kan zetten bij je beauty spulletjes, zodat je het altijd bij de hand hebt, handig! Het is een boek vol met tips, de meeste kende ik nog niet dus dat is helemaal leuk! Al sta ik echt niet achter elke tip (als je nagellak dik is geworden er nagellak remover aan toevoegen? NO NO NO!).

Het boek bevat geen foto’s maar staat vol met leuke illustraties, I like! Ik denk dat het perfect uitgedacht is; elk hoofdstuk een ander kleurtje en i.p.v. foto’s mooie tekeningetjes, wauw! Op zich heb je geen foto’s nodig, want de tekeningetjes voegen verder niks toe aan de tips, dus de tips zijn duidelijk genoeg! Daarom vind ik juist de keuze voor het weglaten van foto’s leuk!


Het boek is onderverdeeld in zeven hoofdstukken, zonder de inleiding;
·         Algemeen
·         Huid
·         Haar
·         Ogen
·         Mond
·         Handen en voeten
·         Kleding
Ieder hoofdstuk is weer onderverdeeld in subparagrafen en die weer in kleinere kopjes, zodat het prettig overzichtelijk blijft. Wauwieeee! Ook bevat het boekje een verklarende woordenlijst met allerlei termen wat met beauty te maken heeft, altijd handig! :)


Wat ook erruuuug leuk is dat ieder hoofdstuk begint met een beauty quote, dat vind ik altijd leuk! :) De meeste kende ik al, toch waren er wel een paar tussen die voor mij nieuw waren, dubbel zo leuk!

Eigenlijk ben ik té enthousiast over dit boek! Ik heb geen negatief puntje kunnen vinden aan het boekje, want de tips waar ik niet achter sta kan jij wel weer achter staan, dus ja..

Oja, ook niet onbelangrijk; de prijs! Je hebt twee versies; een normale en een luxe. De normale kost €12,50 en de luxe versie kost €17,95. Wat er luxe aan is? De luxe versie wordt geleverd met een lipstick van Rituals, een rode kleur genaamd ‘Attention’! Nou ben ik persoonlijk niet zo van de rode lipsticks, maar als je deze heel licht aanbrengt is hij serieus mooi! :) Ik ben eens wezen zoeken naar de prijs van deze lipstick en gevonden (zie hier de Ritualswebshop); €14,90! Dus voor €5,05 meer krijg je er een Rituals lipstick bij, woeeeh! 


Attention is een lipstick die volgens de Rituals site een intense langdurige kleur geeft aan de lippen (klopt!) en je lippen hydrateerd (klopt ook!) Misschien dat ik zo wel een beetje in het dragen van rode lipstick ‘groei’.


Al bij al kan ik zeggen dat dit eigenlijk wel een boek is die niet mag ontbreken bij jouw beautystash!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen